Magna Tiles - Downhill Duo (40 ks)
Detailní popis produktu
Kreativní stavebnice pro vzdělávání a zábavu
Magna Tiles je magnetickou stavebnicí, která přináší nejen hodiny zábavy, ale také skvělé příležitosti pro rozvoj matematických a prostorových dovedností dětí. S těmito barevnými, geometrickými dílky mohou děti vytvářet různé objekty a stavby, čímž se zapojují do kreativního myšlení a učení se prostřednictvím zábavy.
Procvičujte motoriku a učte geometrické tvary
Děti se učí držet a skládat dílky, spojovat je a tvořit různé stavby. To pomáhá rozvíjet jejich jemnou motoriku a koordinaci pohybů. Kromě toho se díky této stavebnici naučí rozpoznávat a pracovat s geometrickými tvary, což představuje důležitý základ pro matematické a prostorové myšlení.
Prostorové vnímání
Stavebnice Magna Tiles je nejen výjimečnou hračkou pro rozvoj matematických a vědeckých dovedností, ale také pro rozvoj prostorového vnímání a hmatových dovedností. Díky jednoduchým magnetickým spojům děti vytváří 3D konstrukce, poznává perspektivu a objevuje zákony prostoru. Tím se rozvíjí jejich schopnost vnímat a pochopit trojrozměrné objekty ve svém okolí.
- Rozvoj motorických dovedností
- Koordinace ruka - oko
- Rozvoj prostorového vnímání
- Rozvoj matematických dovedností
- Magnety zabudované po obvodě
- Bez ostrých hran
- Počet kusů stavebnice: 40 ks
- Materiál plast (bez BPA), bez ftalátů a latexu, magnety
- Věk: 3+
Odborná doporučení
Doporučení logopedky Zuzany Blažkové
Klinická logopedka a autorka projektů Logopedie JINAK a Máma logopedka
Proč zrovna tato hračka:
- Protože Magna tiles používám v ambulanci roky a mohu říct, že dokáže přitáhnout pozornost každého dítěte.
- Protože jsou kvalitní a narozdíl ostatních na oko stejných produktů mají silné magnety, které jednotlivé dílky dobře drží u sebe.
- Protože rozvíjí fantazii a kreativitu.
- Protože procvičují jemnou motoriku rukou.
- Protože dokáží zaujmout i děti, které jsou méně obratné.
- Protože Magna tiles Downhill Duo je dynamická stavebnice.
Tipy na používání:
- sdílená pozornost - střídání rolí
- rozvoj pasivní (rozumění) a aktivní (vyjadřování) slovní zásoby (gesta, zvukomalebná slova, slova) - 3,2,1 - TEĎ, brm, auto, jede, hop, tam, toto, dám, pán, kolo, točit, dej, řídit, stavět, hrát si, kostka, hotovo, ještě, nahoru, dolů, stát, pomoc, teď, já, ty, cesta, rychle, pomalu, opravit
- sluchové vnímání - uvědomování si hranice slova, určení počtu slabik/hlásek v zadaném slově, počtu slov ve větě
- dechová cvičení - nádech (auto jede nahoru) - zadržím dech (otočím auto) - výdech (auto jede dolů)
- plynulost řeči - aplikace na techniku fonograforytmiky
- hlas - rozlišení potichu x nahlas, modulace: jedu z kopce a zeslabuji hlas, jedu do kopce zesiluji hlas
- ARTIKULACE2
- ŤĎŇ x TDN - měkké hlásky mají na konci dráhy jako nárazník houbičku, tvrdé hlásky blok z magnetu. Sluchové rozlišování měkkost x tvrdost. Dítě si vybere předmět/obrázek, který obsahuje měkkou, nebo tvrdou souhlásku a podle toho, ho pošle po dráze - např. “dům” pojede po dráze s tvrdým nárazníkem a “kotě” po dráze s měkkým nárazníkem. Lze by propojit s LTD Safari Tube, kdy by si dítě posadilo do auta místo magnetického panáčka vybranou postavičku.
- sykavky CSZ ČŠŽ - podle délky dráhy - krátká dráha, rychlá jízda hlásky C, Č / dlouhá dráha, pomalá jízda hlásky S,Š,Z,Ž
- L - výjezd autem nahoru - jazyk se zvedá na dásňový výběžek, auto jede dolů, jazyk klesá.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.