Duhové kamínky (36 ks)

Srdcovky Ergoterapeutka doporučuje
Značka: EDX Education
899 Kč
Skladem (>5 ks)
Můžeme doručit do:
26.11.2024

Sada 36 barevných "kamínků" různých tvarů, které mohou děti vrstvit na sebe a tvořit obrázky podle předlohy nebo fantazie. Duhové kamínky rozvíjí logiku, jemnou motoriku a kreativitu dětí. Naučí se s nimi barvy a jednoduché počty. Jsou příjemné do ruky. Doporučený věk 3+.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rozvíjejte logiku a kreativitu dětí s Duhovými kamínky

Duhové kamínky jsou výjimečnou hračkou, která nabízí dětem nekonečné možnosti tvoření a rozvoje jejich dovedností. Sada obsahuje 36 barevných "kamínků" různých tvarů, které děti mohou vrstvit na sebe a vytvářet jedinečné obrázky. Bez ohledu na to, zda se inspirovaly předlohou nebo popustily svou fantazii. Mohou sestavovat motýly, žirafy, autíčka a další barevné tvary. Duhové kamínky jim umožní přirozeně se naučit a rozpoznávat barvy.

285A5751285A5765

Rozvíjejte dovednosti a představivost

Každý kamínek je navržen tak, aby byl příjemný do ruky a podporoval jemnou motoriku dětí. Při sestavování obrázků se děti naučí počítat a procvičovat si jednoduché matematické dovednosti. Navíc, sada podněcuje jejich logické myšlení a kreativitu, když hledají nové a originální způsoby, jak využít barevné kamínky.

Tato sada je ideální volbou pro rodiče, kteří chtějí podpořit své děti ve vzdělávání a zábavě zároveň. Dejte svým dětem možnost objevovat svět barev, tvorby a představivosti s touto úžasnou hračkou!

Duhové kamínky rozvíjí:

  • jemnou motoriku
  • matematické dovednosti
  • poznávání barev 
  • rozvoj kreativity 
  • prostorové vidění
  • dodávané v kartónové krabici s českým popisem 


Technické specifikace:

Duhové kamínky jsou vyrobeny z jemného plastu. Určeno dětem od 3 let. Země původu: Taiwan

 

Odborná doporučení


Doporučení učitelky v MŠ Zuzany Kolátorové

Učitelka mateřské školy a logopedická asistentka, lektorka kurzů pro učitelky mateřských škol Lumen vitale, s.r.o.



Duhové kamínky procvičují fantazii, zrakové rozlišování – veselé barvy a polohu, hmat, předpočtářské pojmy, aj. Obzvlášť oceňuji bezpečnost materiálu a výrazné barvy.

  • Mohou se stát  pomocníkem pro učitelky při různých činnostech.
  • Podle předkresleného vzoru lze stavět kameny do výšky, plochy, podle barev a počtu. Činnost je vhodná pro mladší děti, kameny jsou zajímavé na hmat.
  • Již v předškolním věku se děti seznamují s doplňkovými barvami. Tady jsou dvě – fialová a oranžová, ve výrazné formě.
  • Rozlišování podle velikosti nebo barvy – vytváří se skupiny.  Pojmy velký, menší, nejmenší; malý, větší, největší a rozlišování podle počtu. Kameny jsou v jedné barvě v počtu do 6.

Vhodné úkoly:

  • dej červený kámen za – před – na – pod modrý kámen,
  • dej dva modré na dva žluté, ubíráme ze skupiny a počítáme, vyber všechny nejmenší kameny, apod.


Vyzkoušené nápady pro učitelky

  • Doplněk pro různé typy artefiletiky – výtvarné výchovy, apod.
  • Kameny mohou označovat např. cíle v TV, mohou vyznačit dráhu běhu s vyhýbáním, podle barvy se mohou určovat i družstva, apod.


Rozvíjení fantazie a interpersonálního cítění dětí, relaxace:

Děti v kruhu, před sebou mají čtvrtku. Na signál si mohou vzít z hromádky uprostřed jeden kámen položit na čtvrtku, pak společně druhý a přiložit k prvnímu v jakékoliv pozici. Dobře si prohlédnout, případně změnit polohu kamenů. Další kámen se přikládá, (dát dětem dost času na rozmyšlení kam kámen položit, případně na změnu!), lze se projít dokola a podívat jak to mají kamarádi, zda někdo preferuje jednu barvu, případně prostorové utváření. Jen konstatujeme, co vidíme a nijak nehodnotíme.

Další kámen  vytváří skupinu, děti ke své fantazii mají již vybudovaný vztah. Pokládáme tolik kamenů, kolik máme k dispozici – je vhodné při větším počtu dětí mít víc kamenů.  Posledním úkolem je výběr jednoho kamenu ze své hromádky pro kamaráda. Jeden po druhém darují jeden svůj kámen do kompozice svého kamaráda. Sledujeme: dostali všichni kámen? Proč zrovna tenhle kámen? Protože ho já nechci nebo protože se kamarádovi hodí?

Čas na konečnou úpravu kompozice. Fantazii nechat na místě po nějakou dobu, nerušit kompozice hned. Děti prožívají zajímavé pocity, které se v nich vytvořily, mluvíme o pocitech. Kameny neuklízíme házením do krabice, ale odkládáním ze svého papíru.

 


Bára Samochinová

Doporučení ergoterapeutky Báry Samochinové

Ergoterapeutka v dětské ambulanci REHABILITACE KLUBÍČKO s.r.o.



Proč zrovna tato hračka:
Dítě pomocí této hračky může rozlišovat hmatem tvar a velikost kamínků, mohou si trénovat poznávání barev. Poslouží k rozvoji jemné motoriky, stavění na sebe či podle předlohy na kartičkách nebo jen stavění podle velikosti, tvaru, barvy dále pro větší děti skvělý pomocník v rozvoji přenesené pozornosti, imitace s předmětem a koordinace oko-ruka.

5
6x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
Avatar autora | 21.12.2018
Vnučka si s tím ráda hraje a líbí se jí.
5
Avatar autora | 20.11.2018
+ Dárek pro děti do MŠ, už se moc těším na Vánoční nadílku :-)

Se slevovým kupónem super cena.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: