Kinetický písek přírodní (1kg)
Související produkty
Detailní popis produktu
Kreativní zábava pro malé stavitele
Kinetický písek je úžasná hračka, která přináší nekonečné možnosti pro zábavu a kreativitu vašich dětí. Tento speciální písek umožňuje vytvářet nádherné bábovičky, hrady a mnoho dalších staveb. Děti si tak mohou užívat nekonečnou zábavu a zároveň si cvičit své motorické dovednosti. Je měkký a příjemný na dotek navíc nikdy nevysychá, takže je vždy připravený k použití.
Rozvoj motorických dovedností a představivosti
Hra s kinetickým pískem podporuje rozvoj pohyblivosti rukou a jemné motoriky. Děti si při tvoření cvičí své prsty a zápěstí, což je důležité pro jejich celkový vývoj. Kromě toho písek stimuluje jejich představivost a kreativitu – mohou vytvářet nesčetné struktury, hrady, zvířata, bábovičky a mnoho dalšího. Tato hračka je tak nejen zábavná, ale i vzdělávací.
Praktické balení
Každé balení obsahuje 1 kg kinetického písku, který je zabalen v samostatném balení pro maximální pohodlí a hygienu. To znamená, že písek zůstane vždy čistý a připravený k dalšímu použití. Tato hračka je ideální volbou pro rodiče, kteří hledají bezpečný, kvalitní a zábavný produkt pro své děti.
- Měkký a příjemný na dotek
- Pavučinková struktura
- Nezasychá - je vždy mokrý
- Snadné tvarování, řezání
- Rozvíjí pohyblivost ruky
- Rozvíjí představivost - můžete vytvořit nesčetné struktury, hrady, zvířata, bábovičky atd.
- Věk: 3+
Odborná doporučení
Doporučení psycholožky Evy Stupkové
Psycholožka, speciální pedagožka, součástí rodinného poradenství na sociálních sítích
Proč zrovna tato hračka:
Jako psycholožka se věnuji především dětem. Při práci s nimi preferuju terapii hrou. Ta dětem umožňuje vyjádřit se způsobem, který je pro ně přirozený. Dochází při ní k uvolnění napětí, zpracování náročných zážitků, odžití traumatických situací, nalezení nových zdrojů. Jedním ze způsobů je práce s pískem, která může být terapeutická. Více si o terapeutických účincích písku můžete přečíst v článku.
Tipy na používání:
Už samotné setkání s pískem vybízí k tomu se ho dotýkat, prosívat ho mezi prsty, hrabat, namáčet, vrstvit, hloubit jámy, kreslit do něj prstem ad. S pomocí figurek a různých předmětů si děti také mohou do písku stavět trojrozměrný model svého vnitřního světa. Nevědomě pracují s tématem, které je pálí, scéna v pískovišti je často konfrontuje s aktuálním problémem. Můžeme se tak setkat s tím, že výjevy prezentují, co se jich dotýká, co je těší, co by si přály a po čem touží, ale také to, co je tíží, co jim dělá starosti, z čeho jsou smutné, prostě vše, co děti žijí, příp. potřebují zpracovat. Scéna v pískovišti tak odráží dětskou mysl a prožívání.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.